مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با نشت پروتئین باید چه کار کنم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با نشت پروتئین باید چه کار کنم

معمولا، پزشکان همیشه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی توصیه برای محدود کردن مصرف پروتئین، بلکه به عنوان تغذیه لازم است از بدن ما، پروتئین در زندگی روزمره ما مورد نیاز است. پس چه باید بیمارانی که در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با نشت پروتئین است انجام دهید؟ باید آنها را دور از پروتئین و یا برخی از آنها؟

به عنوان یک تغذیه لازم است از بدن ما، پروتئین برای بدن ما بسیار مهم است. هنگامی که مصرف پروتئین بیش از حد کم و یا از کیفیت پایین، کاهش آلبومین و هدر رفتن بیماری به نام های پروتئین، انرژی (PEW) رخ می دهد. در نتیجه، عضلات و چربی شکستن برای تامین اسیدهای آمینه ضروری مورد نیاز برای بدن به کار، که می تواند ضعف، آسیب پذیری نسبت به عفونت، افسردگی، در میان دیگر شرایط باعث، بنابراین به عنوان یک بیمار شما باید به اندازه کافی از آنها را. اما همانطور که همه ما پروتئین ممکن است بیماری کلیه را تشدید و یا اضافه کردن بار کار به کلیه ها، می دانم تا به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی شما نمی توانید بسیاری از آنها را.

پس چه باید بیماران مبتلا به بیماری کلیه انجام دهید؟

در واقع، آنها می توانند برخی از پروتئین با کیفیت بالا است که می تواند پروتئین کافی را برای بدن فراهم می کند و حجم کار به کلیه ها را اضافه کنید. مواد غذایی مانند ماهی، مرغ، شیر، سفیده تخم مرغ سرشار از پروتئین با کیفیت بالا هستند، همه آنها منابع خوبی از تغذیه بیمار بیماری کلیوی.

با کنترل مناسب از مصرف مواد غذایی، نشت پروتئین را می توان کاهش می یابد و کلیه ها را می توان از برخی از آسیب های غیر ضروری محافظت می شود. اما در عین حال، شما نیز باید اقدامات برای درمان این بیماری را، که نکته کلیدی برای از بین بردن همه نشانه های بیماری های کلیوی است.

در درمانگاه، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه یک مرحله حیاتی است، اگر شما می توانید یک درمان به موقع را، شما ممکن است شانس آن را معکوس داشته باشد. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا ساخت برنامه رژیم غذایی نیاز دارند، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: درمان CKD، بیماری مزمن کلیوی، نشت پروتئین ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: